Tekst ETR
Ogólne informacje o ZESPOLE SZKÓL SPECJALNYCH
Zespół Szkół Specjalnych przy Ośrodku Leczniczo-Rehabilitacyjnym „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. to placówka, zlokalizowana w Kamieńcu, w województwie śląskim.
Obecnie w skład Zespołu Szkół Specjalnych wchodzą:
- Szkoła Podstawowa nr 9
- Liceum Ogólnokształcące nr II
- Zespół pozalekcyjny
Zespołem Szkół Specjalnych zwanym dalej Szkołą – kieruje Dyrektor Szkoły.
Szkoła jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
Dane teleadresowe naszej placówki:
Zespół Szkół Specjalnych przy Ośrodku Leczniczo-Rehabilitacyjnym „Pałac Kamieniec” sp. z o.o.
Adres: ul. Gliwicka 3, 42-674 Kamieniec
Telefon: (032) 233 78 18
Do budynku Szkoły możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
Dostępność budynku Szkoły dla osób z niepełnosprawnościami
W okolicy budynku na terenie parkingu jest wyznaczone miejsce dla osób z niepełnosprawnością. Miejsce parkingowe jest pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane. Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Parking jest bezpłatny.
Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ul. Gliwickiej. Wejście do budynku jest ogólnodostępne.
Dostęp umożliwia wideodomofon, znajdujący się po lewej stronie drzwi głównych lub kontakt telefoniczny.
Do drzwi wejściowych jest swobodny dostęp bez przeszkód terenowych.
W budynku znajdują się szerokie korytarze.
Pomieszczenia znajdują się na dwóch kondygnacjach.
Na kondygnacje można się dostać za pomocą schodów.
Obiekt nie posiada windy.
Przy schodach znajdują się poręcze wzdłuż całego ciągu.
Schody posiadają pasy ostrzegawcze.
Kontakt z pracownikami Szkoły
Sprawy w Szkole możesz załatwić na kilka sposobów.
Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:
Zespół Szkół Specjalnych przy Ośrodku Leczniczo-Rehabilitacyjnym „Pałac Kamieniec” sp. z o.o.
Adres: ul. Gliwicka 3, 42-674 Zbrosławice
Możesz przynieść pismo do sekretariatu Szkoły na ul. Gliwicka 3.
Sekretariat znajduje się na 2 piętrze i jest czynny od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 15:00.
Możesz napisać wiadomość i wysłać elektronicznie maila na adres sekretariat@zsskamieniec.pl
Możesz zadzwonić pod numer telefonu +48 (32) 233 78 18.
Koordynator do spraw dostępności
W Szkole pracuje koordynator do spraw dostępności.
Koordynator do spraw dostępności to osoba, która pomaga osobom z niepełnosprawnościami.
Koordynatorem do spraw dostępności w Szkole jest Grzegorz Śliczniuk
Do koordynatora do spraw dostępności możesz zadzwonić na numer +48 (32) 233 78 18.
Do koordynatora do spraw dostępności możesz napisać elektronicznie maila na adres kgospodarczy@zsskamieniec.pl

Najnowsze komentarze